مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-12اجتماعي

راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه های افتتاح شده مترو تهران


برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه های شبکه مترو پایتخت به زودی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، شرکت مترو تهران اعلام کرد: پیرو بازدید ناظران بازرسی اداره استاندارد استان تهران از آسانسور ایستگاه اقدسیه و رفع ایرادات مورد نظر، تاییدیه آسانسور این ایستگاه در سامانه مربوطه ثبت و راه اندازی آن آغاز شد.

در همین زمینه بازدیدهای میدانی از آسانسورهای سایر ایستگاه های بهره برداری شده قبلی نیز به نوبت در دستور کار نمایندگان اداره استاندارد قرار داشته و به نظر می رسد ایستگاه های استاد معین، آزادگان، حبیب الله، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و نمایشگاه شهر آفتاب بزودی تعیین تکلیف شوند.

  گفتنی است علیرغم وجود 180 دستگاه آسانسور فعال در خطوط یک، 2 و 5 شبکه مترو تهران که همگی در حال سرویس دهی هستند، حدود 100 دستگاه آسانسور در خطوط 3،4،6 و 7 به دلیل عدم صدور تاییدیه اداره استاندارد که معیارهای خاص خود را برای بهره برداری از آسانسورها دارد، بلااستفاده مانده و تلاش برای رسیدن به نقطه نظر مشترک کارشناسان اداره استاندارد و شرکت مترو تهران با برگزاری جلسات هفتگی ادامه دارد.

این در حالی است که هر آسانسور به قیمت امروز حداقل یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه خرید، نصب و راه اندازی برای شرکت مترو در بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه های افتتاح شده مترو تهران

راه اندازی آسانسور برخی ایستگاه های افتتاح شده مترو تهران