مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-12فرهنگي

اکران ابلق همزمان با ایران در سینماهای اقلیم کردستان عراق


ابلق همزمان با ایران در سینما «سالم» شهر سلیمانیه، در سینما «امپایر» شهر اربیل و نیز سینما «دهوک مول» شهر دهوک در اقلیم کردستان عراق اکران می شود.

- اکران ابلق همزمان با ایران در سینماهای اقلیم کردستان عراق ابلق همزمان با ایران در سینما سالم شهر سلیمانیه، در سینما امپایر شهر اربیل و نیز سینما دهوک مول شهر دهوک در اقلیم کردستان عراق اکران می شود.

منصور جهانی ـ اکران فیلم سینمایی ابلق به کارگردانی نرگس آبیار و به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی همزمان با سینماهای ایران در سینمای شهرهای سلیمانیه، اربیل و دهوک در اقلیم کردستان عراق اکران می شود.

فیلم سینمایی ابلق Pinto به کارگردانی نرگس آبیار، به نویسندگی مشترک نرگس آبیار و پریسا کرزیان، به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و با بازی تعدادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران از جمله؛ بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فاطمه کریمیان، مهران احمدی و گیتی معینی همزمان با سینماهای ایران؛ ابلق همزمان با ایران در سینما سالم شهر سلیمانیه، در سینما امپایر شهر اربیل و نیز سینما دهوک مول شهر دهوک در اقلیم کردستان عراق اکران می شود.

اکران فیلم ابلق در سینماهای شهرهای مختلف اقلیم کردستان، برعهده کمپانی ماداکتو به مدیریت محمد توریوریان و همکاری تک فیلم گستر آریا به مدیریت محمد علی غیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران ابلق همزمان با ایران در سینماهای اقلیم کردستان عراق

اکران ابلق همزمان با ایران در سینماهای اقلیم کردستان عراق