مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 19:072022-09-12فناوري

برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار در سایه گسترش فیبر نوری در مازندران


مدیرعامل مخابرات مازندران از برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار در سایه گسترش فیبر نوری خبر داد و گفت: شرکت مخابراتی ایران در حال اجرای طرح عظیمی را با عنوان نجما یا طرح نهضت جهادی فیبر نوری یا همان Ftth است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی نوروزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران، اظهار کرد: طی 13 سال گذشته اصلاح تعرفه تلفن ثابت صورت نگرفت که همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی با اشاره به حساسیت خدمات مخابرات، افزود: همه نگاه ها به شرکت مخابرات است در کنار این موضوع  ارائه خدمات هم هزینه بر است .

مدیرعامل مخابرات مازندران با بیان اینکه مخابرات در بسترسازی تکنولوژی جدید و بازسازی و نوسازی شبکه ها دچار چالش جدی شد، عنوان کرد: سهامداران از قبل این شرکت به درآمدشان نمی رسند و همین موضوع گلایه مندی جامعه هدف را به همراه دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکل خطوط ارتباطی در غرب استان، افزود: با مدیریت کارشناسی  در کمترین زمان ممکن مشکل برطرف شد، همچنین با همین وضع موجود با وجود نیروهای کارآمد و توانمند چندین پروژه در حوزه مخابرات کلنگ زنی شد.

نوروزی با اشاره وضعیت طبیعی مازندران،گفت: در کنار جنگل، کوه و دشت، باید برای ایجاد اشتغال پایدار برنامه داشته باشیم و توسعه شبکه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار در سایه گسترش فیبر نوری در مازندران

برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار در سایه گسترش فیبر نوری در مازندران