مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-13پزشكي

بستری184 بیمار کرونایی در خراسان رضوی


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و 184بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس گزارش علوم پزشکی مشهد،  هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و 184بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند.

محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد 140 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

وی افزود: هم اکنون 55 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند که 44 نفر آنان در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 60 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شدند که 52 نفر آنان در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری184 بیمار کرونایی در خراسان رضوی

بستری184 بیمار کرونایی در خراسان رضوی