مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-13اقتصادي

ناقوس مرگ در مراکز توانبخشی بهزیستی!


برخی از مراکز توانبخشی بهزیستی به دلایل افزایش قیمت خدمات تعطیل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، اخیرا یکی از دغدغه های جامعه افراد دارای معلولیت به پویش پرامضای فارس من تبدیل شده است، در این پویش مدیران مراکز توانبخشی شبانه روزی فعالیت می کنند که به بیماران روانی مزمن  و سالمندان اختصاص دارند.

وی ادامه داد:هیچ زمانی دولت و بهزیستی قیمت تمام شده خدمات را به مراکز نداده اند، این در حالی است که مراکز در این سال ها توانسته تا حدودی سرپا بمانند اما امسال با توجه به افزایش میزان تورم و آزاد شدن ارز ترجیحی، مراکز توانبخشی تحت فشار مالی قرار گرفته اند.

مدیر این پویش با اشاره به تعطیلی برخی مراکز توانبخشی بهزیستی، خاطرنشان کرد: بنابر آماری که داریم برخی از مراکز در استانها که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر رفته به مرز تعطیلی کشانده شده اند، این اقدامی بی سابقه بوده و اگر روند ادامه دار باشد می تواند آمار مراکز تعطیل شده افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب از سوی مراکز به افراد دارای معلولیت، عنوان کرد: به دلیل افزایش  قیمتها، مجبور هستیم خودمان هم خدمتگزار باشیم و گفتار درمانی را ارائه دهیم، به طوری که امروز بنده صاحب امتیاز موسسه، مسئول فنی و گفتار درمان این مرکز هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناقوس مرگ در مراکز توانبخشی بهزیستی!

ناقوس مرگ در مراکز توانبخشی بهزیستی!