مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-13اجتماعي

موکبی که علاوه بر ایام اربعین در سراسر سال هم دایر است+تصاویر


یکی از مسئولان موکب امام رضا (ع) در عمود 285 گفت: اتوبوس های موکب ما در عراق زائران موکب امام رضا (ع) را از مرز ایران تحویل می گیرند و ما پنج روز در پذیرای این زائران هستیم.

- سیدحسن حسینی یکی از مسئولان موکب امام رضا (ع) در عمود 285 در گفت وگو با خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران در پیاده روی اربعین امسال گفت: این موکب در راه نجف کربلا با مساحت 40 هزار متر مربع و زیر بنای 21 هزار مترمربع در عمود 285 با طراحی ایرانی اسلامی تاسیس شده است.

وی درباره خدماتی که در این موکب به زائران اربعین حسینی ارائه می شود، افزود: در این موکب علاوه بر ارائه خدمات پذیرایی، اقامتی و بهداشتی، خدمات فرهنگی از قبیل ارائه اینترنت رایگان، کافی نت، تعمیر تلفن همراه، ماساژ، اجرای نمایش، شارژ گوشی تلفن همراه، اهدای کتاب رایگان، ارائه نرم افزار، فیلم صوت با موضوعات مذهبی و دینی و غیره در دسترس زائران قرار می گیرد.

حسینی با بیان اینکه اتاق خبر در موکب امام رضا (ع) در طبقه بالای این موکب برای استفاده اصحاب رسانه احداث شده است، ابراز داشت: این موکب در ایام اربعین حسینی روزانه پذیرای هفت هزار زائر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکبی که علاوه بر ایام اربعین در سراسر سال هم دایر است+تصاویر

موکبی که علاوه بر ایام اربعین در سراسر سال هم دایر است+تصاویر