مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-13اجتماعي

جزییات مراکز ارائه دهنده خدمات در راهپیمایی جاماندگان اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلیرضا فاطمیان پور دبیر ستاد «لشکر حسین(ع)» در شهرداری تهران گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین از ساعت 7 صبح روز شنبه 26 شهریورماه از میدان امام حسین(ع) آغاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه دارد.

- دبیر ستاد لشکر حسین(ع) از هماهنگی سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران با مدارس و حسینیه ها برای ارائه خدمات به مردم در مسیر راهپیمایی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلیرضا فاطمیان پور دبیر ستاد لشکر حسین(ع) در شهرداری تهران گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین از ساعت 7 صبح روز شنبه 26 شهریورماه از میدان امام حسین(ع) آغاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه دارد.

از آنجایی که پیش بینی می کنیم بیش از سه میلیون نفر در راهپیمایی اربعین امسال شرکت کنند و همه پذیرایی ها هم توسط موکب ها صورت می گیرد؛ با مجموعه های حسینیه، مساجد و گروه های جهادی وارد مذاکره شدیم که علاوه بر خدمت رسانی در پذیرایی، درب حسینیه ها، مساجد و مدارس باز باشد تا مردم استراحت کنند و از سرویس بهداشتی و وضوخانه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراکز ارائه دهنده خدمات در راهپیمایی جاماندگان اربعین

جزییات مراکز ارائه دهنده خدمات در راهپیمایی جاماندگان اربعین