مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 20:422022-09-13سياسي

سردار جعفری: بزرگترین قدرت نظام مردم هستند


مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) گفت: مردم بزرگ ترین قدرت در جمهوری اسلامی هستند و برای حل مشکلات کشور باید مردم به صحنه بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز سردار جهاد تبیین است و اگر بخواهیم موانع سر راه حضور مردمی را مرتفع کنیم تبیین و جا انداختن آن برای دولتی ها است.

سردار جعفری بیان کرد: مهم ترین کار شما به عنوان مطالبه گران جریان مردمی در این مقطع زمانی اربعین نوشتن، احصا و انعکاس پیشنهادات، آسیب ها و راهکارها به شخص رییس جمهور است.

وی افزود: مردم بزرگ ترین قدرت در جمهوری اسلامی هستند و برای حل مشکلات کشور باید مردم به صحنه بیایند، در واقع بدون نقش آفرینی مردم امکان تحول در انجام درست کار میسر نیست و جایی که از ظرفیت مردم استفاده کرده ایم موفقیت حاصل شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب همان جریان سازی مردمی و پای کار آمدن مردم است، بنابراین تبلور این رویکرد باید در جریان اربعین هنرمندانه و تاثیر گذار تبیین شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله(عج) بیان کرد: کاری که جنس آن مردمی است را بایستی مردم انجام دهند و این یک تجربه است.

در دولت رییس جمهور فعلی اعتقاد راستین و واقعی به مردم دارند و این رویه باید به باور و اعتقاد تمامی بدنه و ارکان دولت تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفری: بزرگترین قدرت نظام مردم هستند

سردار جعفری: بزرگترین قدرت نظام مردم هستند