مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-14اجتماعي

احتمال آب گرفتگی نقطه ای در مازندران/ برپایی چادر در بستر رودخانه ها ممنوع است


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره بارش های از اواخر امروز در استان، گفت: مردم و مسافران در این مدت از تردد و برپایی چادر در بستر رودخانه ها و مسیل های استان پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز در گفت وگویی، با اشاره بارش های رگباری و رعدوبرق از اواخر امروز تا صبح جمعه، اظهار کرد: احتمال آب گرفتگی به صورت نقطه ای و محلی به ویژه در غرب استان پدیده مه و کاهش دید در محور های کوهستانی و اختلال در تردد و احتمال صاعقه و خسارت به سازه های کم مقاوم و تابلو های تبلیغاتی از پیامدهای این سامانه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران در این مدت از تردد و برپایی چادر و کمپ در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان پرهیز کنند، افزود: تردد رانندگان به ویژه در محورها با احتیاط کامل انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: دامداران، دام های خود را به دور از بستر و حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و ارتفاعات در مناطق امن هدایت کنند.

محمدی یادآور شد: کوهنوردان و گردشگران با توجه به پیش بینی صاعقه و بارش های رگباری از صعود به ارتفاعات و همچنین تردد و برپایی چادر در بستر رودخانه ها و مسیل های استان پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آب گرفتگی نقطه ای در مازندران/ برپایی چادر در بستر رودخانه ها ممنوع است

احتمال آب گرفتگی نقطه ای در مازندران/ برپایی چادر در بستر رودخانه ها ممنوع است