مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-14بين الملل

تغییر نامزد نخست وزیری مستلزم توافقی جدید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف «دوله القانون» به ریاست «نوری المالکی» درباره اظهار نظر برخی شخصیت های سیاسی در خصوص امکان تغییر نامزد مورد توافق «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) برای تصدی نخست وزیری موضع گیری کرد.

- ائتلاف دوله القانون عراق با تاکید بر پایبندی به گزینه خود برای نخست وزیری عراق تأکید کرد که جایگزینی نامزد دیگری به جای محمد شیاع السودانی منوط به یک توافق جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف دوله القانون به ریاست نوری المالکی درباره اظهار نظر برخی شخصیت های سیاسی در خصوص امکان تغییر نامزد مورد توافق الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) برای تصدی نخست وزیری موضع گیری کرد.

به نوشته وبگاه المعلومه ، ائتلاف دوله القانون اعلام کرد که چارچوب هماهنگی همچنان به نامزدی محمد شیاع السودانی برای تصدی پست نخست وزیری پایبند است و تغییر وی در شرایط کنونی نقش فعال این چارچوب را از بین خواهد برد.

جاسم محمد جعفر از رهبران ائتلاف دوله القانون در این خصوص با تاکید بر این که چارچوب هماهنگی و ائتلاف دوله القانون همچنان به نامزدی السودانی پایبند است، گفت: این که گفته می شود، چارچوب هماهنگی یک زن را به عنوان نامزد نخست وزیری جایگزین محمد شیاع السودانی خواهد کرد، صحت ندارد و این امر وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نامزد نخست وزیری مستلزم توافقی جدید است

تغییر نامزد نخست وزیری مستلزم توافقی جدید است