مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-14حوادث

رفع تصرف اراضی 650 میلیاردی در دو روستای گچی و سلطان آباد شیراز


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از رفع تصرف 30 هکتار از اراضی کشاورزی دو روستای گچی و سلطان آباد شهرستان شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار  یوسف ملک زاده با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وصول یک فقره حکم قضایی به منظور رفع تصرف از اراضی دو روستای گچی و سلطان آباد، برابر  تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی باغی و کشاورزی ، موضوع  به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیراز به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی، امور اراضی و شهرداری به مکان های مورد نظر اعزام و نسبت به رفع تصرف  152 قطعه کاربری غیرمجاز به مساحت 30 هکتار که توسط افراد سودجو تغییر کاربری شده بود،  اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه در این خصوص 30 هکتار از اراضی رفع تصرف و به حالت اولیه برگردانده شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین های مذکور را 650 میلیارد ریال  برآورد کرده اند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه در این خصوص 25 نفر از افراد متخلف که با راه بندان و سنگ پرانی به سمت ماموران مجری طرح، قصد ممانعت از اجرای حکم را داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی 650 میلیاردی در دو روستای گچی و سلطان آباد شیراز

رفع تصرف اراضی 650 میلیاردی در دو روستای گچی و سلطان آباد شیراز