مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 21:572022-09-14سياسي

توزیع روزانه 12 هزار غذا میان زائران در سامرا +عکس و فیلم


موکب امامزادگان استان قم در شهر سامرا از 16 شهریورماه روزانه با توزیع 12 هزار پرس غذای تبرکی از زائران اربعین حسینی میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، موکب امامزادگان استان قم برای خدمت به زائران اربعین حسینی به همت خادمان اماکن مقدس در شهر سامرا برپا شده است و از 10 تا 25 صفر سال 1444 همزمان با 16 تا 31 شهریورماه از عموم زائران اربعین پذیرایی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به استقرار گروه فنی موکب امامزادگان استان قم از ابتدای ماه صفر در شهر سامرا عنوان کرد: اکنون در شبانه روز صبحانه، ناهار و شام بیش از 12 پرس غذا میان زائران توزیع می شود.

وی اضافه کرد: هر چند که خدمات ارائه شده نسبت به خدمات مواکب عراقی که به زائران اربعین ارائه می شود قابل توجه نیست اما باید خداوند متعال را شاکر باشیم که توفیق خدمت به زائران قسمت ما هم شده است.

خاطرنشان می شود، در طرح شراکت مردم در ثواب موکب اربعین، عموم علاقمندان می توانند با هر مبلغی، برای تامین و پشتیبانی موکب امامزادگان قم مستقر در شهر مقدس سامرا مشارکت داشته باشند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 12 هزار غذا میان زائران در سامرا +عکس و فیلم

توزیع روزانه 12 هزار غذا میان زائران در سامرا +عکس و فیلم