مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-15سياسي

آیت الله سبحانی: دولت توجه ویژه به رفع مشکلات معیشتی مردم دارد


خوشبختانه حضرت آیت الله رییسی و دولت سیزدهم توجه ویژه ای به رونق تولید و مسائل معیشتی مردم دارند که همه باید برای تحقق این هدف به دولت کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار معاون اقتصادی رییس جمهور که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با دعا برای موفقیت روزافزون دولت در راستای خدمت رسانی به مردم، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال کم کردن نیروی مولد و کاهش تولید در کشور بوده اند و دولت برای مقابله با این جریان باید برنامه ریزی جدی کند.

  وی تاکید کرد: خوشبختانه حضرت آیت الله رییسی و دولت سیزدهم  توجه ویژه ای به رونق تولید و مسائل معیشتی مردم دارند که همه باید برای تحقق این هدف به دولت کمک کنند.

  این مرجع عالیقدر شیعیان با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور گفت: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می رسد.

وی بر ضرورت توجه به تحول در نظام اداری کشور تاکید کرد و افزود: باید نیروهای متعهد و متخصص در بدنه ادارات،  وزارتخانه ها و همچنین تمام دستگاه های حکومتی به کار گرفته شوند که دغدغه اصلی آنان حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد به نظام مقدس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: دولت توجه ویژه به رفع مشکلات معیشتی مردم دارد

آیت الله سبحانی: دولت توجه ویژه به رفع مشکلات معیشتی مردم دارد