مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-16حوادث

انهدام باند سارقان محموله خودرویی در لرستان


فرهاد ابدال چگنی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از سوی راننده های کامیون مبنی بر اینکه در محدوده محورهای مواصلاتی لرستان و استان های هم جوار افرادی ناشناس اقدام به سرقت از بار کامیون آنان می کنند، - موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام اعضای باند سرقت محموله خودروهای محورهای ارتباطی استان و استان های همجوار خبر داد.

فرهاد ابدال چگنی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از سوی راننده های کامیون مبنی بر اینکه در محدوده محورهای مواصلاتی لرستان و استان های هم جوار افرادی ناشناس اقدام به سرقت از بار کامیون آنان می کنند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به دنبال این موضوع بلافاصله با تشدید اقدامات پیشگیرانه، تیم هایی از پلیس آگاهی استان و شهرستان ها به صورت نامحسوس برای شناسایی عاملان سرقت تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی، مأموران موفق به شناسایی اعضای باند 6 نفره سرقت شدند که با هماهنگی قضایی و طی 4 عملیات هم زمان اعضای این باند در 4 نقطه به صورت مجزا در مخفیگاه شان دستگیر و 3 دستگاه خودرو سواری مورد استفاده در سرقت و کالاهای مسروقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان محموله خودرویی در لرستان

انهدام باند سارقان محموله خودرویی در لرستان