مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-16سياسي

تمام دسیسیه های دشمن برای کمرنگ ساختن اربعین نقش برآب شد


دشمن به دنبال کمرنگ ساختن اربعین حسینی است اما به لطف خدا این گردهمایی باشکوه هر ساله قوی تر و منسجم تر از قبل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، عنوان کرد: اربعین مشق دلدادگی و ایثار است که باعث ماندگاری حماسه حسینی در جهان شده است.

وی با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین ادامه داد: اتحاد و انسجام مسلمانان و شیعیان، عظمت این مراسم را به رخ جهانیان می کشاند و سبب بزرگی و عزت جهان اسلام است.

خطیب جمعه جزیره هرمز با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس رمز و راز ایثار و از خود گذشتگی را نه تنها به گستره جغرافیایی ایران بلکه به دنیا نشان دادند.

بهزادی تاکید کرد: جنگ ما در برابر رژیم بعثی عراق یک جنگ دفاعی در مقابل تجاوز به مرزها و شهرهای ایران بود که صدام خائن بازیچه دست مستکبران عالم شد و به ایران یورش بود.

وی افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی بر ملت ایران تجاوز گری آشکار بود و ملت ایران با وفاداری و حفظ  ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی با خصم به مقابله پرداخت و پیروزی در مقابل دشمن سراسر مسلح، مبارزه با توطئه های دشمن، حفظ ایران از تجزیه و ایستادگی مردانه در برابر دشمن از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دسیسیه های دشمن برای کمرنگ ساختن اربعین نقش برآب شد

تمام دسیسیه های دشمن برای کمرنگ ساختن اربعین نقش برآب شد