مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-16سياسي

پیاده روی بزرگ اربعین حسینی موجب ترس دشمنان اسلام شده است


حرکت میلیونی زائران حسینی موجب ترس دشمنان اسلام و شیعه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی برنامه هفتم را با شعار پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت اعلام کردند که امیدواریم با درایت مسؤولان و پیگیری امور، مشکلات و دغدغه های مردم برطرف شود.

وی به ایام اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: زیارت امام حسین (ع) در این ایام به عنوان یکی از علامت های شناخت مؤمن حقیقی یاد شده است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تاکنون 20 میلیون زائر از کشورهای مختلف در این حماسه حسینی حضور پیدا کردند، ادامه داد: حرکت بزرگ اربعین، تنها یک راهپیمایی ساده نیست؛ بلکه رزمایش بزرگ دینی و اسلامی تلقی می شود که رسانه های استکباری با فقدان خبررسانی و کارشکنی، مانع تراشی و دروغ پراکنی فراوان قصد کوچک جلوه دادن این حرکت را دارند که با این حماسه میلیونی هرگز موفق نخواهند بود.

مهدوی نژاد عنوان کرد: دشمنان اسلام و شیعه با دیدن حرکت میلیونی زائران حسینی ترس را به خود می بینند و هر روز مرگ خود را مرور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی بزرگ اربعین حسینی موجب ترس دشمنان اسلام شده است

پیاده روی بزرگ اربعین حسینی موجب ترس دشمنان اسلام شده است