مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 18:022022-09-16سياسي

در «اربعین» به جز زیبایی چیزی ندیدم/ ما ملت امام حسینیم


اربعین سید الشهدا که با رشادت های امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب(س) شروع و زنده نگه داشته شد در مسیر آماده شدن برای ظهور قائم آل محمد صلی الله علیه و آله وسلم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، شهرام میرزایی فعال رسانه ای و یکی از زائران خوبی برای سفر نکردن به بهشت روی زمین بود! اما نشد! آقایی که بنده را طلبیده بود دعوت نامه اش رسید، در یک لحظه تصمیم عوض شد و با نوای لبیک یا زینب و یادآوری پیام کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود خود را مهیای سفر کردم.

شب پیش از حرکت به سمت کربلا با توجه به استقبال مردم، کمبود امکانات در مرز و فضاسازی رسانه ها، متنی را در شبکه های مجازی مبنی بر کمبود امکانات نوشتم و از مردم خواستم حتی المقدور رعایت کنند و امسال در اربعینی شدن تعجیل نکنند.

بعد از انتشار این متن، برادر عزیز سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پاسخ بنده را با چند جمله زیبا داد.

سردار آتانی در پیامی به من گفتند: صحت ندارد، امکانات هست، حشد الشعبی قهرمان و مردم عراق پای کارند، محبت را تبلیغ کنید نه فراق را حالا در شرایطی که حقیقت این جمله در میدان عمل دیدم اعلام می کنم: سردار رفیعی آتانی، بله شما درست فرمودید شهادت می دهم فضاسازی رسانه های بدخواه صحت نداشت، شهادت می دهم با توجه به ازدیاد 20 الی 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «اربعین» به جز زیبایی چیزی ندیدم/ ما ملت امام حسینیم

در «اربعین» به جز زیبایی چیزی ندیدم/ ما ملت امام حسینیم