مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 15:522022-09-17فرهنگي

نگاهی به سریال «بی نشان»؛ چالش های زندگی یک خبرنگار متعهد


فیلمساز با هوشمندی برای به نمایش تصویری ملموس از یک خبرنگار متعهد( شما بخوانید انقلابی) وارد زندگی خصوصی و خانوادگی شهاب هم می شود و چالش بزرگی را سرراه او قرار می دهد تا شهاب میان زندگی دخترش و تعهد کاری یکی را انتخاب کند .

- خبرگزاری فارس، گروه تلویزیون: دنیای خبر و زندگی حرفه ای خبرنگاران و روزنامه نگاران پر از سوژه های مهم و اتفاقات چالش برانگیزی است که می تواند برای یک فیلمنامه پرتعلیق و جذاب به کار گرفته شود.

هرچقدر در سینمای دنیا به حضور خبرنگاران و پتانسیل آنان در خلق داستان های دراماتیک توجه شده، سینمای ایران کمترین بهره را از چنین ظرفیتی برده است.

*پیشینه ای از حضور خبرنگاران در آثار سینمایی و تلویزیونی در سینمای ایران، محدود تلاش هایی صورت گرفته است تا گوشه هایی از زندگی خبرنگاران به تصویر کشیده شود.

تلاش هایی که عمده آنها، به ظاهر کاری فعالان این صنف پرداخته و هنوز هیچ فیلمی نتوانسته به شکلی دقیق، وارد حرفه خبرنگاری شده و یک تصویرنگاری دقیق و موشکافانه از آنها ارائه دهد.

در اغلب فیلم هایی که روزنامه نگار یا خبرنگاری حضور داشته، وجود او محدود به مزاحمت های گاه و بی گاه بوده و متأسفانه وجهه تلاشگر و روحیه حقیقت طلبی او به حاشیه رانده شده و بیشتر او را در کسوت فردی مزاحم و پرسر و صدا تصویر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سریال «بی نشان»؛ چالش های زندگی یک خبرنگار متعهد

نگاهی به سریال «بی نشان»؛ چالش های زندگی یک خبرنگار متعهد