مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-17سياسي

اجتماع «اربعینی» در دیار کریم اهل بیت(ع)


مردم شهرستان بردسیر در اولین مراسم پیاده روی اربعین با حضوری باشکوه شرکت کردند و دل شان را به ضریح حرم سیدالشهداء(ع) گره زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسیر، اربعین  فقط مختص به کربلا نیست، کسانی که شرایط حضور در پیاده روی مشایه برای شان فراهم نشده دست به کار شدند و شهر را اربعینی کردند.

 موکب هایی برپا کردند و کریمانه از شرکت کنندگان در پیاده روی حرم تا حرم، از گلزار شهدا تا امامزاده سیدمحمد پذیرایی کردند.

شهرستان بردسیر به نام کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) نامگذاری شده است و دلیل این نامگذاری وجود مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) در این شهر است و امروز جمعیتی بالای ده هزار نفر پیر و جوان، اربعین در گفت وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: این مراسم برای اولین بار در برسیر انجام شده است و حرکت از گلزار شهدا شروع و در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) اجتماع و مراسم پایانی را داشته ایم.

اربعین بزرگترین رسانه جهان حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر هم در حاشیه این مراسم در گفت وگو باخبرنگار فارس گفت: اربعین یک طراحی الهی است و این گونه نیست که دولت ها و ملت ها این شکوه و عظمت را راه انداخته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع «اربعینی» در دیار کریم اهل بیت(ع)

اجتماع «اربعینی» در دیار کریم اهل بیت(ع)