مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-18اقتصادي

انجام معاینه فنی رایگان ویژه تاکسیرانان تهران


زارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد:طی هماهنگی سازمان تاکسیرانی پایتخت و ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های تهران، - روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: انجام آزمون معاینه فنی ویژه تاکسیرانان در 8 مرکز معاینه فنی تهران به صورت رایگان انجام می شود.

بـه گـزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد:طی هماهنگی سازمان تاکسیرانی پایتخت و ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های تهران، انجام آزمون معاینه فنی ویژه تاکسیرانان در 8 مرکز معاینه فنی تهران به صورت رایگان انجام می شود.

وی افزود: این اقدام در ادامه فعالیت های حمایتی این سازمان در راستای جلب رضایت حداکثری تاکسیرانان خدوم به مرحله اجرا در می آید و رانندگان تاکسی پایتخت که از پروانه معتبر برخوردارند می توانند از آن بهره مند شوند.

روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر ادامه داد:ایستگاه های بیهقی، آبشناسان، سراج، نیایش، دماوند، الغدیر، شقایق و چمران، مراکزی هستند که از سوی مسوولان امر برای این منظور در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام معاینه فنی رایگان ویژه تاکسیرانان تهران

انجام معاینه فنی رایگان ویژه تاکسیرانان تهران