مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-18اقتصادي

16 هزار بسته لبنی اهدایی بنیاد مستضعفان بین مددجویان کرمانشاهی توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد مام خمینی (ره) استان کرمانشاه، از توزیع 16 هزار بسته لبنی اهدایی بنیاد مستضعفان بین مددجویان این استان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد مام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بسته های لبنیاتی توزیع شده بین مددجویان، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان با توجه به افزایش قیمت لبنیات و نگرانی در جهت حذف این سبد از خوراک مددجویان، 16 هزار سبد لبنی شامل ماست، دوغ، پنیر، شیر، شیر کاکائو، خامه و.

به کمیته امداد استان اهدا کرد.

وی با بیان اینکه 80 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی است، گفت: خانواده های عائله مند با بچه های کوچک تر که به لبنیات بیشتر نیاز داشتند با نظر مددکاران شناسایی و 16 هزار بسته بین آن ها توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد مام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: طی پنج ماه سپری شده از سال جاری از باب تسهیلات و کمک های مردمی حدود 489 میلیارد تومان به مددجویان استان پرداخت شده در حالی که کمک مردمی در این مدت حدود 110 میلیارد تومان بوده یعنی حدود یک پنجم خدمات کمیته امداد استان به مددجویان از محل کمک های مردمی دریافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار بسته لبنی اهدایی بنیاد مستضعفان بین مددجویان کرمانشاهی توزیع شد

16 هزار بسته لبنی اهدایی بنیاد مستضعفان بین مددجویان کرمانشاهی توزیع شد