مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:472022-09-18سياسي

جشن شکوفه ها در روزهای 30 و 31 شهریور برگزار می شود


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال در روز دوم مهر، زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس نواخته می شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه است، گفت: جهت برقراری عدالت آموزشی در تمامی استان ‎های کشور و بین طبقات اجتماعی، مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی و نصیب برابر آموزشی تشکیل شده است و با استفاده از ظرفیت های کشور در تحقق اهداف خود گام بر می داریم.

وی در تشریح اقدامات معاونت متوسطه وزارت آموزس و پرورش افزود: در جهت تحقق این هدف تمرکز ما بر پوشش حداکثری تحصیلی و دسترسی آموزش با کیفیت است.

برای نیل به این هدف و بازگشت به تحصیل 40 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل، طرح احسان دانش را در مناطق کمتر برخوردار اجرا کرده ایم.

در این طرح بهترین دبیران آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش مشارکت می کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به نحوه به کارگیری فرهنگیان بازنشسته در این دوره گفت: امسال 25 هزار نفر از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و 34 هزار نفر از طریق ماده 28 نیروی فرهنگی جذب کرده‎ ایم و در بخش هایی نیز از فرهنگیان شاغل و فراخوان فرهنگیان بازنشسته استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن شکوفه ها در روزهای 30 و 31 شهریور برگزار می شود

جشن شکوفه ها در روزهای 30 و 31 شهریور برگزار می شود