مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 06:272022-09-19سياسي

نام سیدالشهدا بعد از 1400 سال باعث همبستگی و وحدت است


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: امروز بعد از گذشت 1400 سال همچنان نام حضرت سیدالشهدا علیه السلام باعث همبستگی، وحدت، مهربانی، عشق و ایثارگری در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران شامگاه یکشنبه در هفدهمین یادواره شهدای حسینیه ثارالله روستای حبیب آباد پیشوا، اظهار کرد: امروز دشمن و هستند، اظهار کرد: در قدرت نظامی مراحل مختلفی وجود دارد اما بالاترین سطح آن بازدارندگی است و امروز به برکت روحیه ای که از شهدا گرفتیم امروز ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاتر از حوزه بازدارندگی هستیم و به مرحله ضربه مقابل دست یافته ایم و این قدرتی است که از شهدا داریم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: هر نظامی در دنیا هر چقدر که قدرت هم داشته باشد اگر توسط مردمش حمایت نشود نخواهد توانست امورات کشورش را به نتیجه برساند، زیرا وقتی حمایت و پشتوانه مردمی باشد آن رزمنده ای که در منطقه نبرد در حال دفاع کردن می باشد خیالش راحت است که مردم از او حمایت می کنند.

سردار عزیزی با اشاره به ویژگی های شهدا گفت: اولین ویژگی شهدا این است که شهدا خدا را دوست دارند و خدا نیز آنها را دوست دارد زیرا شهدا کسانی هستند که خدا را عاشقانه ستایش می کنند و می پرستند و خداوند هم آنان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام سیدالشهدا بعد از 1400 سال باعث همبستگی و وحدت است

نام سیدالشهدا بعد از 1400 سال باعث همبستگی و وحدت است