مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 07:422022-09-19دانش

جزییات روش آموزش ترکیبی دانشگاه تهران / کلاس ها الزاما به صورت حضوری برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در حاشیه نشست با روسای دانشکدگان، دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران، - رییس دانشگاه تهران در تشریح جزییات مدل آموزش ترکیبی در دانشگاه تهران گفت: در این سیاست، کلاس های درس الزاماً به صورت حضوری برگزار می شود و برای تعمیق و استغنای آموزش، در مرحله قبل، حین و بعد از کلاس حضوری از فناوری های آموزشی استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در حاشیه نشست با روسای دانشکدگان، دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران، گفت: سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنیم که سایه کرونا و محدودیت های مربوط به آن را پشت سر گذاشته ایم و خوشبختانه شاهد برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری هستیم.

ما بر این باوریم که هیچ روش یاددهی –یادگیری اثربخش را نمی توان متصور شد، مگر آنکه آموزش حضوری و چهره به چهره شاکله اصلی آن باشد.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه تهران اولین دانشگاهی بود که در ابتدای سال 1401 اقدام به بازگشایی حضوری دانشگاه کرد، افزود: دانشگاه تهران پیشگام ازسرگیری آموزش حضوری بود و دیگر دانشگاه ها نیز به تبعیت از دانشگاه تهران به تدریج اقدام به حضوری نمودن کلاس های درس کردند که این موضوع بارها توسط وزیر محترم علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات روش آموزش ترکیبی دانشگاه تهران / کلاس ها الزاما به صورت حضوری برگزار می شود

جزییات روش آموزش ترکیبی دانشگاه تهران / کلاس ها الزاما به صورت حضوری برگزار می شود