مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-19اقتصادي

پلی که توسط مردم افتتاح شد


پل روگذر شهید فلاحی (ارتش) بدون تشریفات و توسط شهروندان تبریزی طبق وعده شهرداری و در موقع مقرر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار در این باره اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی که یکی از پروژه های راکد شهرداری تبریز بود و در طی دو سال گذشته تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در مدت زمان نزدیک به پنج ماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

   وی افزود: با بررسی وضع موجود پروژه روگذر شهید فلاحی، پیمانکار این پروژه خلع ید شده و ادامه کار به سازمان عمران شهرداری تبریز واگذار شد.

  یعقوب هوشیار تأکید کرد: تلاش داریم در اجرای پروژه های عمرانی از توان تخصصی سازمان ها و شرکت های تابعه  شهرداری بهره ببریم.

  شهردار تبریز از تلاش های شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی  سازمان عمران شهرداری تبریز در تکمیل سریع این پروژه و تحویل آن به شهروندان قدردانی کرد.

  تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی یا همان ارتش به طول 550 متر به طول عرشه 190 متر و عرض 16 متر در هفت دهانه و با 80 شمع اجرایی شده و عصر امروز به بهره برداری رسید.

این پروژه با هزینه ای در حدود 50 میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی 100 درصد و بر اساس روزشمار نصب شده عصر امروز بدون هیچگونه تشریفاتی توسط  شهروندان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی که توسط مردم افتتاح شد

پلی که توسط مردم افتتاح شد