مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-19اقتصادي

ضرورت توجه رسانه ها به نقاط کور اقتصاد برای توسعه کشور


رسانه ها باید به نقاط کوری که در اقتصاد وجود دارد توجه کنند و با گوشزد کردن این مسائل به دولتمران بگویند که برای توسه کشور راهی به جز توسعه بخش خصوصی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مسعود خوانساری امروز در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی امین الضرب، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره گفت: پس از دو سال از برگزاری اولین جشنواره کارآفرینی جشنواره فرهنگی امین الضرب راه اندازی شد.

  رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به علت وجودی برگزاری این جشنواره بیان داشت: در اتاق بازرگانی به این نتیجه رسیدیم که برای توسعه کشور و رونق اقتصاد باید به سوابق رجوع کرد و در صورتی که تجربیات گذشته ملاک عمل قرار نگیرد نمی توان توفیق رسیدن به یک اقتصاد پررونق را داشت.

  وی افزود: به همین دلیل سعی کردیم تا سابقه و دیرینه بحث تجارت و اقتصاد را دنبال کنیم.

اتاق بازرگانی تهران 138 سال قدمت دارد و شاید اتاق بازرگانی تهران یکی از کهن ترین انجمن ها و سازمان هایی باشد که در کشور پایه گذاری شده است و حتی قبل از ایجاد مشروطیت پایه گذاری شد و یکی از بنیانگذاران مشروطیت حاج حسن امین الضرب بود به همین دلیل عنوان این جشنواره به علت وجود چنین مردی جشنواره امین الضرب نام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه رسانه ها به نقاط کور اقتصاد برای توسعه کشور

ضرورت توجه رسانه ها به نقاط کور اقتصاد برای توسعه کشور