مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-19اجتماعي

خدمت رسانی خادمان شهر به زائران حسینی در کربلا


رییس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: ستاد اربعین شهرداری اصفهان از 16 تا 26 شهریورماه نسبت به خدمت رسانی به زائران حسینی در شهر کربلا برنامه ریزی و اقدام کرد که در این ایام نظافت بیش از 3 میلیون مترمربع از معابر شهر کربلا توسط خادمان شهرداری اصفهان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید مهدی عسگری رییس ستاد مستمر و شبانه روزی به میزان یک میلیون و 450 هزار لیتر، جمع آوری زباله به صورت مستمر و شبانه روزی به میزان 55 سرویس و پرس زباله کش به میزان تقریبی 165 تن بوده است.

 پاکسازی 500 هزار مترمربع کانال و نهر آب عسگری با اشاره به پاکسازی و نظافت محوطه داخلی و محل استقرار موکب ها به صورت شبانه روزی و مستمر به میزان 850 هزار مترمربع به عنوان اقدام دیگر این ستاد، گفت: پاکسازی و نظافت معابر منتهی به حرم به میزان 3 میلیون و 300 هزار مترمربع، پاکسازی کانال ها و نهرهای آب به میزان 500 هزار مترمربع و توزیع کیسه زباله در کلیه موکب ها جهت همکاری در خصوص جمع آوری زباله و نظافت به میزان 800 کیلوگرم نیز از سوی ستاد اربعین شهرداری اصفهان انجام شد.

 ارائه آموزش به حدود یک هزار نفر رییس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آموزش مسئولان موکب ها در خصوص زمان بارگیری پسماندها و گذاشتن زباله ها در مکان تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی خادمان شهر به زائران حسینی در کربلا

خدمت رسانی خادمان شهر به زائران حسینی در کربلا