مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 18:372022-09-19اقتصادي

تاکید بر تسریع در روند رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با تاکید بر تسریع در روند رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی بیان کرد: اقدامات و عملکردی که در این رابطه انجام شده باید به صورت کامل و مستمر منعکس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست بررسی مسائل مربوط به رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی استان اظهار کرد: به منظور تسریع در روند رفع تداخلات و مشخص شدن وضعیت دقیق استان در اجرای این موضوع نشست بررسی مسایل مربوط به رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی استان باید هر ماه به صورت مستمر برگزار و گزارش عملکرد شهرستان ها به تفکیک ارائه شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت موجود و اقداماتی که انجام شده باید موضوع نحوه ارزیابی عملکرد استان ها بررسی و وضعیت استان به طور کامل مشخص شود.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه اراضی ملی در بحث جانمایی و تثبیت مالکیت اراضی به صورت 100 درصد انجام و منتهی به صدور سند شده است.

وی با اشاره به موضوع صدور اسناد اراضی زراعی افزود: در حوزه اراضی کشاورزی با توجه به تقاضا محور بودن باید ضمن پرهیز از تفاسیر مختلف براساس یک رویه واحد مردم برای درخواست صدور سند ترغیب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع در روند رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی

تاکید بر تسریع در روند رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی