مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 22:472022-09-19سياسي

اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در غرب مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، عابدین داغمه چی عصر امروز در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس 300 برنامه در این شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه بارزی از حرکت مردمی است، گفت: با فرارسیدن چهل ودومین سالگرد این حماسه بی نظیر برنامه های متنوع و متناسب با هفته دفاع مقدس در حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان اجرا می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس گفت: در هفته دفاع مقدس رشادت ها، ایثارگری ها و نقش رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده های آنها را یادآوری می کنیم.

  داغمه چی در ادامه با بیان اینکه شهدا و ایثارگران با جانفشانی ها، ایثارگری ها، رشادت ها و شجاعت ها از این مرز و بوم دفاع کرد و گفت: یکی از برنامه های ویژه در این شهرستان اعزام راوی دفاع مقدس به مدارس است.

وی به طرح رزمایش سپاس و تکریم در ابتدای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح با 245 خانواده معزز شهید شهرستان چالوس دیدار خواهیم کرد و همچنین مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده و برای حل آن با هماهنگی مسؤولان اجرایی اقدام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس در ادامه گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، رژه موتوری، تقدیر از پیشکسوتان و رزمندگان جنگ تحمیلی، فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در غرب مازندران

اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در غرب مازندران