مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-20اجتماعي

هجوم گرگاس به روستای درفک سبزوار/ گرگاس را جدی بگیرید


معاون و جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: متأسفانه جمعیت سگ های بلاصاحب زیاد و از نتیجه جفت گیری این حیوانات با گرگ ها، گرگاس متولد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، علی قرایی معاون و جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سبزوار گفت: در پی اظهارات مردمی مبنی بر حمله چند قلاده گرگ به چند تن از مردم روستای درفک مسئولین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار به همراه فرماندهی پاسگاه انتظامی و نماینده شبکه دامپزشکی شهرستان، شورای بخش، پیمانکار جمع آوری سگ های بلاصاحب، جلسه فوری و اضطراری در محل روستا با حضور اهالی روستا انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مطابق اظهارات مردم روستا چهار حمله صورت گرفته که سه مورد داخل روستا و یک مورد در اراضی مجاور روستا در باغ گردو بوده است.

پس از بررسی و توضیحات اهالی مشخص شد، در زمان حمله فقط یک حیوان درنده به افراد حمله کرده¬ است، در صورتی که اگر حمله توسط گله گرگ انجام می شد، هیچ یک از افراد آسیب دیده، جان سالم به در نمی بردند.

همچنین با بررسی کارشناسی انجام شده گرگاس بودن آن مورد تایید قرار گرفت.

معاون و جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سبزوار ادامه داد: همچنین به دلیل غیر عادی رفتار کردن گرگاس، یعنی تکرر حملات در یک زمان بسیار کم آن هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم گرگاس به روستای درفک سبزوار/ گرگاس را جدی بگیرید

هجوم گرگاس به روستای درفک سبزوار/ گرگاس را جدی بگیرید