مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 12:072022-09-20سياسي

بزرگ ترین کار مردمی در انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بزرگ ترین کار مردمی که ما در انقلاب اسلامی انجام داده ایم جنگ است، جنگ حساس ترین و پیچیده ترین موضوعی است که می تواند در این کشور وجود داشته باشد و همه اینها با مردم حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا جانثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیش از ظهر امروز در چهل و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با اشاره به قابل رؤیت بودن رد پای دشمن در موضوعاتی همچون سگ گردانی اظهار داشت: دشمن درصدد است کشور ما را از هویت دینی خالی کند و بر همین اساس هر موضوعی که به این مسأله کمک کند را انجام می دهد؛ هدف دشمن این است که کشور ایران، جمهوری اسلامی نباشد؛ یعنی با جمهوریت آن مشکلی ندارد و همه مشکل شان با اسلامی بودن ایران است.

وی گفت: رسانه ها در موضوع سگ گردانی ماهیت این مسأله را در ابعاد مختلف برای مردم روشن کنند و اطلاع رسانی خوب داشته باشند تا مردم بدانند این پدیده چه مضراتی دارد.

جانثاری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: رسانه ها به چرایی دفاع مقدس بپردازند، زیرا اگر چرایی این رخداد برای همه مشخص شود و امروز هم مورد مشابهی با آن رخ دهد و یا مسأله ای مطرح شود، همه می دانند که چگونه با آن برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین کار مردمی در انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس است

بزرگ ترین کار مردمی در انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس است