مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 15:522022-09-20اجتماعي

حمله گرگاس به مردم یک روستا/ چهار نفر زخمی شدند


جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: در روزهای گذشته یک قلاده گرگاس به چند نفر از اهالی روستای درفک سبزوار حمله برده که در این حادثه 3 نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، علی قرایی در این خصوص افزود: تصور مردم روستا و آنچه که در اخبار انعکاس یافته بود این بود که این حمله را گله گرگها انجام داده اند در صورتی که اگر گله گرگ به روستاییان حمله کرده بودند هیچ یک از افراد آسیب دیده، جان سالم به در نمی بردند از این رو حمله گرگ به داخل روستا تکذیب می شود و در این حادثه در مجموع 3 نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا با حمله یک قلاده گرگاس زخمی شده اند.

جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: در پی اظهارات مردمی مبنی بر حمله چند قلاده گرگ به چند نفر از مردم روستای درفک مسوولان اداره حفاظت محیط زیست سبزوار به همراه فرماندهی پاسگاه انتظامی و نماینده شبکه دامپزشکی شهرستان، شورای بخش و پیمانکار جمع آوری سگ های بلاصاحب، جلسه فوری و اضطراری در محل روستا با حضور اهالی برگزار کردند.

قرایی افزود: در این جلسه مطابق اظهارات مردم روستا چهار حمله صورت گرفته که سه مورد داخل روستا و یک مورد در اراضی مجاور روستا و در یک باغ گردو بوده است همچنین به دلیل غیر عادی رفتار کردن گرگاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله گرگاس به مردم یک روستا/ چهار نفر زخمی شدند

حمله گرگاس به مردم یک روستا/ چهار نفر زخمی شدند