مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 16:322022-09-20پزشكي

آب شرب همدان از سلامت کامل برخوردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمد منتظری مدیرکل دفتر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پاسخ به خبری مبنی بر شیوع بیماری گوارشی در میان کودکان شهر همدان به دلیل ناسالم بودن آب اظهار کرد: شاخص های سلامت و بهداشت آب شرب شهر همدان به طور پیوسته کنترل می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون از مراجع ذیصلاح و رسمی، هیچ گزارشی درباره آلودگی آب همدان و شیوع بیماری در میان کودکان یا بزرگسالان نداشته ایم.

مدیرکل دفتر بهداشت شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه تنها نهاد ذیصلاح و رسمی برای اعلام نظر درباره بحث آلودگی آب یا گزارش شیوع بیماری ها، در سطح کشور وزارت بهداشت و مرکز سلامت محیط و کار این وزارت خانه است، تصریح کرد: در سطح استان ها نیز دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشت محیط به طور قانونی صلاحیت این را دارند که در خصوص سلامت آب و شیوع بیماری ها اظهار نظر کنند.

منتظری بیان کرد: تاکنون از نهادهای رسمی، هیچ گزارشی مبنی بر شیوع بیماری گوارشی در میان کودکان در شهر همدان از منشاء آب و یا هیچ منشاء دیگری ارسال نشده و وجود ندارد.

  وی تأکید کرد: سلامت و بهداشت آب و شاخص های آن به طور مستمر توسط مرکز پایش و نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب همچنین از طرف مرکز بهداشت به طور موازی و مستقل از هم کنترل می شود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب همدان از سلامت کامل برخوردار است

آب شرب همدان از سلامت کامل برخوردار است