مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 18:222022-09-20سياسي

فعالیت براساس زیست بوم استان ها، مهمترین برنامه تحول رسانه ملی


معاون امور استانهای رسانه ملی در آیین تکریم مدیران کل صداوسیمای فارس: فعالیت براساس زیست بوم استان ها از مهمترین برنامه های دوره تحول رسانه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم که با حضور استاندار و مدیران ارشد استان، عابدینی معاون امور استانهای رسانه ملی ، سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی و پهلوانیان مدیرکل جدید صداوسیمای فارس، استان قدردانی کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه صداوسیمای فارس در تبیین موضوعات مختلف از جمله اقتصادی و گفتمان سازی در این خصوص بخوبی نقش خود را ایفا کرده ادامه داد : این همکاری موجب شد ما با شفاف سازی و تبیین مسائل و موضوعات مختلف مردم استان را با خود در تنگناها و مشکلات همراه کنیم.

ایمانیه در پایان برای مدیرکل جدید صداوسیمای فارس آرزوی موفقیت کرد و وی را فردی حوزوی و دانشگاهی دانست که خدمات شایسته ایشان در مسوولیت های قبلی امیدواری را برای ارتقا و جهش فعالیت های صداوسیمای فارس دوچندان می کند.

معاون امور استان های رسانه ملی هم در این مراسم با بیان اینکه بنده اهل استان فارس هستم و اینجا را خانه اول خود می دانم افزود: دنیا کنونی دنیای تبدیل جنگ ابزار به جنگ افکار است و امروز شاهد نبرد شناختی میان جریان غرب و نظام سلطه با فرهنگ ایرانی و اسلامی هستیم و بی تردید با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت براساس زیست بوم استان ها، مهمترین برنامه تحول رسانه ملی

فعالیت براساس زیست بوم استان ها، مهمترین برنامه تحول رسانه ملی