مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:072022-09-21بين الملل

ژنرال ارشد آمریکایی: نیروهای ما از هوا و زمین از سوی روس ها در سوریه تحت فشار هستند


نیروهای ما آنها را رهگیری و اسکورت می کنند تا مطمئن شوند که نیروهای ما در حالی که به مبارزه با داعش ادامه می دهند در سوریه و عراق امنیتشان تامین می شود.

- نیروهای ما آنها را رهگیری و اسکورت می کنند تا مطمئن شوند که نیروهای ما در حالی که به مبارزه با داعش ادامه می دهند در سوریه و عراق امنیتشان تامین می شود.

ژنرال ارشد آمریکایی با اشاره به اینکه نیروهای روسی در سوریه از زمان جنگ اوکراین بسیار تهاجمی عمل می کنند از فشار فزاینده ای که آنها بر نیروهای آمریکای وارد می کنند هم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از سی ان ان عربی، ژنرال الکسوس گرینکویچ فرمانده نیروی هوایی مرکزی امریکا که بر نیروی هوایی این کشور در خاورمیانه نظارت دارد گفت: نیروهای روسیه در سوریه پس از جنگ با اوکراین، چه در هوا و چه در زمین بسیار تهاجمی تر شده اند.

وی در جریان کنفرانس هوانوردی، فضا و سایبری که در ایالت مریلند امریکا برگزار شد با اشاره به این موضوع اعلام کرد: نیروهای آمریکایی با فشار فزاینده ای در هوا و زمین از سوی روس ها روبرو هستند.

گرینگویچ گفت: با صراحت بگویم این بسیار نگران کننده است زیرا نیروهای ما روی زمین هستند و هواپیماهای روسی بالای سر آنها پرواز می کنند در حالی که ما نیروها و خلبان هایی در نیروی هوایی امریکا داریم که هر روز در تماس نزدیک با روس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال ارشد آمریکایی: نیروهای ما از هوا و زمین از سوی روس ها در سوریه تحت فشار هستند

ژنرال ارشد آمریکایی: نیروهای ما از هوا و زمین از سوی روس ها در سوریه تحت فشار هستند