مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:072022-09-21سياسي

انتقام ناکام دشمن از حماسه اربعین با اسم رمز گشت ارشاد!


اتفاق تلخ و ناگوار برای مهسا امینی یکی از خبرسازترین اتفاقات در کشور بود که سبب جریحه دار شدن افکار عمومی شد و طی روزهای گذشته روح حاکم بر بسیاری از واکنشها حاکی از تاثر نسبت به جان باختن او بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بسازند، فوت مهسا امینی را پروژه فوری خود دانسته و با تمام قوا به میدان آمدند.

اسم رمز فتنه ، این بار گشت ارشاد مدعیان اصلاحات که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با اعلام اسم رمز تقلب از سوی نامزد شکست خورده ، اعتراضاتی را آغاز کردند که رفته رفته فضای سیاسی اجتماعی کشور را با فتنه ای پیچیده مواجه کرد و بعدها معلوم شد بر اساس شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است سناریو آن ماه ها قبل از انتخابات طرح ریزی شده بود و همه دشمنان خارجی و معارضان داخلی را امیدوار به براندازی نظام جمهوری اسلامی کرده بود، این بار نیز با همان شیوه و با اسم رمز گشت ارشاد و با همکاری و هم پوشانی رسانه های معاند و ضدانقلاب هجمه علیه نظام را آغاز کرده و بار دیگر پرده نفاقشان بر افتاد.

چه آنکه یکی از فراریان منتسب به این طیف در متنی نوشت: این خطا نیست، خط است! قتل مهسا امینی به دست نیروهای گشت ارشد، یک استثناء و خطا و اتفاق نیست؛ هیچ یک از فجایع و جنایت هایی که در جمهوری اسلامی رخ می دهد حاصل اشتباه یا خطای یک فرد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام ناکام دشمن از حماسه اربعین با اسم رمز گشت ارشاد!

انتقام ناکام دشمن از حماسه اربعین با اسم رمز گشت ارشاد!