مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-21اقتصادي

اعلام حداقل و حداکثر نرخ سرویس مدارس


برخی والدین ادعا کرده بودند که برای یک مسیر کوتاه هزینه سرویس معادل 10 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است که اگر این رقم را در تعداد دانش آموزانی که سوار سرویس می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، این درحالی است که این رقم در مقایسه با هزینه ای که همان والدین برای یک دانش آموز با تاکسی اینترنتی باید بپردازند برای 180 روز آموزشی منهای تعطیلات در حدود 9 میلیون تومان می شود که فقط یک دانش آموز را به مدرسه می رساند! اگر بخواهیم به ازای هر 4 دانش آموز محاسبه کنیم، 6 میلیون ارزان تر تمام می شود.

این ارقام عجیب و غریب البته موجب شده تا هم اکنون بعضی از مدارس با عقب نشینی از آن، به سراغ ارائه ارقامی بروند که منطقی تر است.

برای مثال کرایه برخی مسیر های کوتاه از سوی مدرسه نرخ 6 میلیون و 700 هزار تومان پیشنهاد شده که از نظر والدین مقرون به صرفه تر است.

با وجود این سؤال اصلی اینجاست نرخ حداقلی و حداکثری با چه منطقی تعیین شده و اساساً این حداقل و حداکثر چه میزان است؟ شورای شهر تهران برای امسال افزایش 25 تا 35 درصدی را تصویب کرده بود، اما به نظر می رسد که این افزایش چندان مورد اعتنا قرار نگرفته و نرخ های اعلامی بیشتر سلیقه ای است تا مصوب! شورای شهر تهران: نرخ پایه سرویس مدرسه 4 میلیون و 200 هزار تومان علی اصغر قایمی عضو شورای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حداقل و حداکثر نرخ سرویس مدارس

اعلام حداقل و حداکثر نرخ سرویس مدارس