مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-21اجتماعي

جشن آغاز سال تحصیلی 240 غنچه با نیاز ویژه در کردستان


240 غنچه با نیاز ویژه پیش دبستانی کردستان وارد مدرسه شدند و آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، 240 نوآموز با نیاز ویژه پیش دبستانی کردستان وارد مدرسه شدند و آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

 طالب محمدی، رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در جشن آغاز سال تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه در سنندج اظهار کرد: تلاش همسوی دانش آموزان، خانواده ها و دوره ای بسیار مهم است که با آموزش صحیح در این دوران می توان، زمینه سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی در کودکان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه تحصیل در دوران ابتدایی پایه آموزش و نقطه ورودی یک حرکت طولانی و مهم در زندگی است، افزود: با استفاده از شیوه های آموزشی و تربیتی مناسب وبکارگیری مداخلات بهنگام دراین دوران می توان دانش آموزان را برای ورود به جامعه آماده کرد.

رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان گفت: با توجه به شکل گیری شخصیت کودک در این دوران، ورود به دوره رسمی پیش دبستان حساس ترین، مهم ترین و اثر گذارترین دوره زندگی کودکان است.

محمدی ادامه داد: دانش آموز با نیازهای ویژه، ویژگی ها و نیازهای خاصی دارد، و این هنر معلم است که با فراهم آوردن شرایط مناسب زمینه ارتقای توانمندی و بهره مندی آنان از تعلیم و تربیت را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن آغاز سال تحصیلی 240 غنچه با نیاز ویژه در کردستان

جشن آغاز سال تحصیلی 240 غنچه با نیاز ویژه در کردستان