مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-21سياسي

سمنان؛ استان پیشگام در تهیه بانک جامع اطلاعات صنایع شیمیایی


جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی استان سمنان گفت: اطلاعات شناسنامه ای و بانک جامع اطلاعات زیرساخت ها، مراکز و صنایع شیمیایی کشور باید تهیه شود که در این زمینه استان سمنان یکی از پیشگامان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدجمال الدین گوهری، جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی استان سمنان پیش از ظهر امروز در همایش تبیین و تشریح نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی در سالن اجتماعات مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: بخش عمده مواد شیمیایی پرخطر در صنایع شیمیایی وجود دارد؛ بنابراین برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و مهارتی در این زمینه ضروری است.

وی اضافه کرد: نبود مدیریت منسجم و رویه ای واحد در مواجهه با حوادث و تجهیزات کارآمد و به روز در مراکز پاسخ و بی توجهی به آمایش و استقرار صنایع شیمیایی نسبت به مراکز جمعیتی ازجمله چالش های عمده حوزه شیمیایی کشور است.

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی استان سمنان بیان کرد: بی توجهی به حسابرسی و کنترل مواد شیمیایی پرخطر توسط دستگاه های ذی ربط، نقص در شبکه یکپارچه رصد، پایش، نظارت، تشخیص و هشدار تهدیدات شیمیایی از دیگر چالش های عمده حوزه شیمیایی شناسایی شده در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ استان پیشگام در تهیه بانک جامع اطلاعات صنایع شیمیایی

سمنان؛ استان پیشگام در تهیه بانک جامع اطلاعات صنایع شیمیایی