مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-21سياسي

تدوین و ابلاغ سند نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد اکرمی، معاون قرارگاه پدافند شیمیایی کشور پیش از ظهر امروز در همایش تبیین و تشریح نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی در سالن اجتماعات مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: سه مقوله ایمنی، امنیت و دفاع در حوزه پدافند شیمیایی باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: قرارگاه پدافند شیمیایی کشور در سال 97 به طور جدی بحث حفاظت از زیرساخت های حیاتی، حساس و مهم را مورد پیگیری قرار داد.

معاون قرارگاه پدافند شیمیایی کشور ادامه داد: شناسایی زیرساخت های حیاتی یکی از موضوعات مهم در حوزه حفاظت است و آمایش مطلوبی در این مقوله انجام شد.

اکرمی عنوان کرد: برای هرکدام از زیرساخت ها، کارگروه تخصصی تشکیل شده و تمام دستگاه ها با زیرساخت حیاتی مکلف به انجام مأموریت ها و وظایف خود در راستای مصون سازی و آمادگی پاسخ به حوادث است.

وی گفت: سند نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور تدوین و ابلاغ شده که انتظار می رود دستگاه ها این نظام را با هدف کاهش آسیب پذیری ها و حفاظت از زیرساخت ها و ایجاد تاب آوری و تداوم کارکرد انجام دهند.

معاون قرارگاه پدافند شیمیایی کشور افزود: ضربه زدن به کالاهای راهبردی کشور هدفی است که دشمن همواره دنبال می کند و زیرساخت های شیمیایی بخشی مهم از اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و ابلاغ سند نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور

تدوین و ابلاغ سند نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور