مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-22سياسي

اختصاص اعتبارات لازم برای برچیده شدن مدارس کانکسی تا پایان سال


در جلسه ای به ریاست معاون اول رییس جمهور مقرر شد اعتبارات لازم تا پایان سالجاری برای برچیده شدن مدارس کانکسی اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست در کشور، فضای مورد نیاز برای احداث اماکن آموزشی و تجهیزات مورد نیاز مدارس و هنرستان ها ارائه کرد.

  در ادامه نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص رسیدگی به بازماندگان از تحصیل، گزارشی از بازگشت 164 هزار دانش آموز به تحصیل به ویژه در استان سیستان و بلوچستان با کمک خیرین و گروه های جهادی ارائه شد.

 استفاده از روش های آموزش ترکیبی و  بهره گیری از فضای مجازی و آموزش حضوری برای تامین نیازهای آموزشی و همچنین تعیین روستا مرکزی در مناطقی با پراکندگی جمعیت بالا و اتخاذ تمهیدات لازم برای سرویس ایاب و ذهاب از دیگر موضوعات مورد تاکید در این جلسه بود و مقرر شد اعتبارات لازم تا پایان سال جاری برای برچیده شدن مدارس کانکسی به ویژه بالای 10 نفر با کمک وزارت آموزش و پرورش، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اختصاص یابد و 5800 چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری با کمک خیرین در مدارس ایجاد شود.

  در ادامه نیز گزارشی از کمبودها در دانشگاه فرهنگیان در سالجاری از جمله فضای خوابگاهی، آموزشی، کمک آموزشی، رفاهی و اداری ارائه و در مورد انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبارات لازم برای برچیده شدن مدارس کانکسی تا پایان سال

اختصاص اعتبارات لازم برای برچیده شدن مدارس کانکسی تا پایان سال