مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-22سياسي

برگزاری جشن عاطفه ها در 600 مدرسه ایلام


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت : جشن عاطفه ها در هفته اول مهر ماه در حدود 600 مدرسه استان برگزار می شود.

- طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اعلام برگزاری جشن عاطفه ها در نقاط گوناگون استان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کمک های جمع آوری شور عاطفه ها بین دانش آموزان نیازمند در همان مناطق و همان مدارس توزیع می شود.

وی با اشاره به این که این جشن در هفته اول مهر ماه در حدود 600 مدرسه استان برگزار می شود افزود: در این راستا بیش از 58 هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک والدین دانش آموزان توزیع شده است.

  مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: مرحله اصلی و عمومی شور عاطفه ها امروز پنجشنبه و فردا جمعه در نقاط گوناگون استان برگزار می شود.

  طاهری گفت: شماره کارت 6037997950030354 و همچنین شماره گیری کد #084*1*8877* برای کمک کردن در این جشن در نظر گرفته شده است.

  وی افزود: هدف اصلی این جشن، تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند استان است.

  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده برای دریافت کمک های مردم نوع دوست استان در روز پنج شنبه 35 پایگاه ثابت و حدود یکصد پایگاه سیار جمع آوری شور عاطفه ها در ایلام تدارک دیده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن عاطفه ها در 600 مدرسه ایلام

برگزاری جشن عاطفه ها در 600 مدرسه ایلام