مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 12:422022-09-23سياسي

نیروهای مسلح در اوج قدرت و صلابت هستند/اجازه ایجاد ناامنی نمی دهیم


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با قرارگیری در اوج صلابت و آمادگی رزمی، مایه امید برای مردم و مایه یاس برای دشمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امیر رحمت پور در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد همه شهیدان، اظهار کرد: از سال 1359 در شرایطی که کشور و ملت ما خوشحال و شادمان از پیروزی انقلاب بودند و در وضعیتی که حکومت ما نوپا بود صدام با تحریک دشمنان غربی و شرقی جنگی همه جانبه را علیه ما شروع کرد.

وی افزود: در آن شرایط نیروهای مسلح ما آمادگی لازم برای مقابله نداشتند، چرا که ارکان و ساختارها در آن اوایل هنوز شکل نگرفته بود و امکانات و تجهیزات جنگی مناسبی در اختیار نداشتیم.

امیر رحمت پور افزود: صدامیان با پشتیبانی کشورهای مختلف بر ملت ایران تاختند و منابع و زیرساخت های کشور را از بین بردند و خون عزیزان زیادی را بر زمین ریختند.

وی اذعان کرد: در چنین شرایطی نیروهای مسلح جوانمردانه پای کار آمدند و در کنار ملت ایثارگر و آزاده اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

امیر رحمت پور گفت: دشمنان ایران با وجود تمام عده و عده به خاطر عدم محاسبه درست از قدرت ملت ایران مجبور به توقف و قبول شکست تلخ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در اوج قدرت و صلابت هستند/اجازه ایجاد ناامنی نمی دهیم

نیروهای مسلح در اوج قدرت و صلابت هستند/اجازه ایجاد ناامنی نمی دهیم