مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 15:272022-09-23سياسي

دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال ها به دنبال تجزیه ایران هستند


دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال ها به دنبال تجزیه ایران هستند تا با ایجاد کشورهای کوچک و ضعیف، قدرت ایران را از بین ببرند و تمام همت خود را نیز برای انجام این کار قرار داده اند اما همواره شکست خورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشر،حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه بندر ماهشهر، در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان داشت:یکی از اقدامات مثبت دولت سیزدهم،ایجاد سازوکار برای اعتراضات مردمی در (عج)سپرده شود.

  امام جمعه بندر ماهشهر حضور پر شور مردم بندرماهشهر در نماز جمعه این هفته را نشان دهنده ی انسجام و وحدت امت اسلامی در برابر اراذل و اوباش و تجزیه طلبان دانست.

  محمدی پور در پایان با اشاره به تلاش های جهاد سازندگی که بعدها با اداره جهاد کشاورزی ادغام شد، گفت:کارکنان و بازنشستگان این اداره از میزان حقوق دریافتی خود که در مقایسه باسایر ادارات ونهادها کم است،گلایه دارند که امیدواریم مسئولین مربوطه به این وضعیت رسیدگی کنند.

  گفتنی است در پایان نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر تجمع اعتراضی با حضور آحاد مردم شریف این شهرستان به جهت حمایت از نیروی انتظامی، گشت ارشاد،امر به معروف و نهی از منکر و اعلام ازجار از هنجارشکنان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال ها به دنبال تجزیه ایران هستند

دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال ها به دنبال تجزیه ایران هستند