مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 16:572022-09-23سياسي

تحلیل بهشتی پور از سخنرانی رییسی در سازمان ملل


ای کاش آقای رییسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزییات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، سیدابراهیم رییسی نخستین نطق خود را در مجمع عمومی سازمان ملل انجام داد.

این سخنرانی محورهای متعددی داشت که با واکنش های متنوعی مواجه شد.

حسن بهشتی پور در گفتگو با نامه نیوز درباره نطق سیدابراهیم رییسی در سازمان ملل متحد گفت: بیشتر سخنرانی او پند و اندرز برای مخاطبان در مجمع عمومی سازمان ملل داشت.

این صحبت ها برای مخاطب داخلی ما خیلی خوب و تحسین برانگیز است اما در روابط بین الملل جایی برای پند و اندرز و نصحیت کردن به دیگران وجود ندارد.

وی افزود: قدرت کشورها در دنیای امروز بر مبنای توان اقتصادی، سیاسی، امنیتی، نظامی و تأثیرگذاری شان بر معادلات عرصه بین الملل تعریف می شود.

موضوعاتی همچون عدالت و ظلم ستیزی را همه قبول دارند اما کسی آنها را در روابط بین الملل اجرا نمی کند چون اگر اجرا می شدند وضع جهان امروز این نبود.

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی اظهار کرد: قریب به 20 محور در سخنرانی آقای رییس جمهور وجود داشت و مفصل آن محورها را توضیح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بهشتی پور از سخنرانی رییسی در سازمان ملل

تحلیل بهشتی پور از سخنرانی رییسی در سازمان ملل