مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:172022-09-24اجتماعي

واحدهای آلاینده اسلام آبادغرب و محیط زیست به توافق نزدیک شدند


کارخانه های فروآلیاژ و خمیرمایه در اسلام آبادغرب در جهت رفع معضل آلودگی با تجهیز سیستم های تصفیه و فیلتراسیون به سمت استانداردسازی و رعایت ضوابط زیست محیطی در حرکت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دفع پسماندهای دو کارخانه ها فرو آلیاژ و  خمیرمایه در ورودی شهر اسلام آباد غرب طی ماه های اخیر منجر به بوی بسیار بد و اعتراض به حق مردم شده است.

 متأسفانه این دو واحد بخاطر عدم رعایت استاندارد های زیست محیطی لازم در زمان فعالیت منجر به آلودگی هوا و دفع پساب و پسماند شده که منجر به بوی بسیار بد در محدوده ورودی شهر اسلام آباد غرب شده است.

اخطاریه های لازم از سوی محیط زیست استان کرمانشاه به این دو واحد داده شد و زمان مشخصی با همکاری مراجع قضایی یه این دو واحد در راستای استانداردسازی و رعایت ضوابط زیست محیطی داده شد.

برای اطلاع از آخرین اقدامات محیط زیست استان در رابطه با این دو واحد صنعتی، احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه توضیحاتی ارائه داد.

وی در خصوص برخورد با صنایع آسیب زا به محیط زیست، گفت: براساس اصل پنجاهم قانون اساسی، وظایف حفاظت از محیط زیست وظیفه عمومی تلقی شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: براساس قوانین و مقررات حفاظت و بهسازی محیط زیست دو واحد در شهرستان اسلام آبادغرب طی چند ماه گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای آلاینده اسلام آبادغرب و محیط زیست به توافق نزدیک شدند

واحدهای آلاینده اسلام آبادغرب و محیط زیست به توافق نزدیک شدند