مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:372022-09-24سياسي

نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور رییسی


رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی از دانش آموزان پرسید که شاخص های مدرسه خوب از دید آنان کدام است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی هم چنین از معلمان خواست که بگویند که برای افزایش بهره وری در آموزپ و پرورش چه باید کرد؟ سال تحصیلی 1402- 1401 مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رییس جمهور، آغاز شد.

رییس جمهور در جمع دانش آموزان و مسئولان این مدرسه سخنرانی و در تداوم سنت پرسش مهر، بیست و سومین پرسش مهر را با دانش آموزان سراسر کشور مطرح کرد.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پس از حدود 2 سال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا، با واکسیناسیون گسترده و بهبود وضعیت فراگیری این بیماری، مدارس سراسر کشور از امروز اول مهر به شکل حضوری فعالیت خواهند داشت.

رییسی در بخشی از سخنانش بیان کرد: ما سندی به عنوان سند بنیادین آموزش و پرورش تدوین کرده ایم که پیش روی مدارس و خانواده قرار گرفته و تمام کارهای ارتباط خانه و مدرسه، ارتباط مدیران با معلمان و کار تربیتی مدارس بر اساس این سند پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور رییسی

نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور رییسی