موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-24ورزشي

شغل جدیدی سلبریتی ها: آتش بیار اغتشاش


در ایران و در جریان اتفاقات اخیر عملکرد چهره های مشهور نه تنها کمکی به کاستن از التهابات نکرده است بلکه عملا لیدری برخی اغتشاش ها که در انقلاب های رنگی نیز مسبوق به سابقه بوده است را تداعی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه همشهری نوشت: سیاست ماجرای عجیبی دارد.

شهید چمران می گوید: وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد از نامرد شناخته می شود.

این حکایت این روزهای بارز سیاست، ورزش، فرهنگ و هنر ایران است.

در روزهای تلخی که اغتشاشگران فضای رها شده مجازی را در چنبره خود گرفته و جمع اندک خود را زیاد نمایی می کنند ، برخی از به اصطلاح سلبریتی های عمدتا بدون آگاهی و دانش از فضای سیاسی از سوی این فضا شکار شده و به دام جوسازی و حتی همراهی با ضد انقلاب می افتند.

مسئله ای که نشان می دهد افراد مشهور دیرزمانی است در جنگ نرم مغلوب شده و اینک به عنوان سربازانی کر و کور در خدمت جریانی قرار گرفته اند که ابایی در بیان اینکه اصل نظام را هدف گرفته اند، ندارند.

در گزارش پیش رو؛ به بررسی عملکرد برخی سلبریتی ها در جریان اغتشاشات اخیر پرداخته ایم.

جوزده ها در بزنگاه سیاست  مسعود کیمیایی که فیلم های اخیرش با استقبال چندانی مواجه نشده است، حالا به نظر می رسد وارد ماجرایی شده است که از آن چندان خبر ندارد! او در جملاتی که آشنا به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل جدیدی سلبریتی ها: آتش بیار اغتشاش

شغل جدیدی سلبریتی ها: آتش بیار اغتشاش