مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:322022-09-24بين الملل

بهترین کشورها برای کار کردن و کسب درآمد بالا کدامند؟


زندگی و کار در یک کشور خارجی راهی عالی برای کسب شناخت بهتر خود، جهان اطراف و آن چیزی است که به آن شهروند جهانی گفته می شود.

هرچه جهان به سوی یکپارچه شدن پیش می رود، افراد بیشتری در جستجوی شغل به خارج از کشور زادگاه خود می رود، اما تصمیم گیری برای انتخاب یک کشور خارجی برای کار می تواند دشوار باشد.

ما فهرستی از بهترین کشورهای مقصد در حوزه شغلی را برای کمک به یافتن شغل ایده ال شما در یک کشور خارجی تهیه کردیم و در این فهرست کشورها نه بر مبنای ترتیب خاصی بلکه با استناد به ویژگی های خاص برای پیدا کردن شغل و یا راه اندازی کسب و کار قرار گرفته اند.

در تهیه این فهرست، ویژگی هایی مثل تناسب کیفیت شغل- زندگی، شاخص های شادی، هزینه های زندگی، راحتی اخذ ویزای کاری و موقعیت های شغلی را در نظر گرفتیم و هدف ما ارائه گزینه های متنوع انتخاب، صرف نظر از مقاصد مهاجرتی سنتی بوده است.

بهترین کشورها برای یافتن شغل و ایجاد یک درآمد مناسب بریتانیا در حال حاضر، بریتانیا در رده 10 کشور برتر در پرداخت بالاترین دستمزد قرار داشته و یکی از بهترین انتخاب ها در این خصوص است.

پس اگر منافع مادی یکی از دلایل اصلی شما برای جستجوی شغل در خارج از کشور است، مهاجرت به بریتانیا قطعا باید در لیست اولویت های شما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین کشورها برای کار کردن و کسب درآمد بالا کدامند؟

بهترین کشورها برای کار کردن و کسب درآمد بالا کدامند؟