مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 13:572022-09-26اقتصادي

بخشی از تولید آیفون به هند واگذار می شود


​​​​​​​تحلیلگران بانک جی پی مورگان پیش بینی کردند شرکت اپل، یک چهارم از تولید آیفون را تا سال 2025 از چین به هند منتقل خواهد کرد.

- تحلیلگران بانک جی پی مورگان انتظار دارند شرکت اپل حدود پنج درصد از تولید آیفون 14 را از اواخر سال 2022 به هند منتقل کند که دومین بازار بزرگ تلفن هوشمند در جهان پس از چین است.

همچنین برآورد شده که حدود 25 درصد از محصولات اپل شامل مک، آی پد، اپل واچ و ایرپاد تا سال 2025 خارج از چین تولید شود در حالی که این رقم، اکنون پنج درصد است.

اپل از سال 2017 که برای نخستین بار تولید آیفون را در هند از طریق شرکت ویسترون و سپس با فاکسکان آغاز کرد، امیدهای بزرگی برای بازار هند دارد.

پاندمی کووید 19 مانع جا به جایی زنجیره تامین برای شرکتها شده بود اما با کاهش محدودیتها، امسال شرکتهای بیشتری از جمله اپل، اقدامات برای جا به جایی زنجیره تامین خود را سرعت بخشیده اند.

به گفته تحلیلگران جی پی مورگان، فروشندگان تایوانی شامل فاکسکان و پگاترون، نقش مهمی در جا به جایی تولید آیفون به هند ایفا می کنند.

در میان مدت تا بلندمدت، انتظار می رود اپل با تولید توسط تولیدکنندگان هندی موافقت کند.

بر اساس گزارش رویترز، همزمان با برنامه های اپل برای کاهش اختلاف تولید هند با چین، اوایل ماه میلادی جاری گروه هندی تاتا با شرکت ویسترون برای تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از تولید آیفون به هند واگذار می شود

بخشی از تولید آیفون به هند واگذار می شود